Onsdag i morgon?

Tycker att det helt klart kan vara Onsdag i morgon. Låter helt bra i mina öron. Jag ska nämligen klockan 09:00 vara hos tandläkaren för att göra klart bizzingarna. Ser inte direkt fram mot det.... Buhu!! Chefen frågade hur lång tid jag trodde det skulle ta och jag har ingen aning, då svarar hon med haha du kanske få sitta där till kl 12:00. Det hoppas jag inte på, Timmie på rymmen lär det bli i sådana fall.  



                                                   Fytte rackan asså!!! Bilden talar för sig självt!

Min dag annars har rullat på helt okej. Har klippt en häst bland annat. Helklippning på 50 minuter, rekord igen. Hästen i sig stod och sov under tiden och tyckte livet var ganska skönt!

Men nu ska jag ta och dra på mig alla lager av jackor för att bege mig ut i kylan med hunden och sedan blir det sängen!! LÄNGTAR till mitt duntäcke!

Hoppas ni haft en fin dag?


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag har ju glömt att skicka in sötnötintervjun. Jag gör det imorgon. =)

2010-11-29 @ 21:56:45
URL: http://smahundtassar.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hoppas att det går bra hos tandläkaren och att du hittar glöggen!

2010-11-30 @ 00:30:01
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Carol

Haha... Jag har haft enormt mycket problem med mina visdomständer, Ska jag berätta om den gången när de fick punktera bak i munnen på mig utan bedövning för halva mitt ansikte svullnade upp...?? Nej usch så hemsk ska jag inte vara, jag hoppas det går bra för dig, skulle bara skämta lite. lycka till från en som vet hur det är :) (tyvärr !)

2010-11-30 @ 10:21:54
URL: http://crolas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0