Påsar!

God morgon vänner!!
Sitter med mitt kaffe igen, efter att ha varit nere i stallet, matat alla hundar, gått deras morgon promenad och dessutom känns det som att jag har te-påsar under lgonen idag! Trevligt. Skönt att man bor på landet ialla fall!

Idag händer det inte så jätte mycket, inte mer än det vanliga i alla fall. Ska ner om en liten stund och fortsätta nere i stallet. Ska ju rida och grejja! 

Men jag fick en liten ide igår som jag tänkte jag skulle göra under dagen. (nu när jag har hjälp att hålla kameran) att göra en videoblogg där jag visar er hur jag lindar, och vad jag tycker är viktigt men en bra benlinda. Dessutom lite småknep om hur man kan göra för att få lindan mer samarbetsvillig haha! Låter detta kul?
 


och vet ni vad jag kom på igår? Att det ta mig sjutton är NOVEMBER??


Kommentarer
Postat av: Emily

Alltid lika intressant att se hur andra lindar, alla har så hemskt olika åsikter om hur det ska gå till! ^^

2010-11-02 @ 10:34:36
URL: http://memily.blogg.se/
Postat av: Nadja

Ja, det skulle jag behöva! Är jättedålig på att linda... ;D

2010-11-02 @ 13:01:49
URL: http://nadjahjertaponnisar.bloggplatsen.se
Postat av: Sofia

Ja det tycker vi är en jättebra idé :)

2010-11-02 @ 14:15:53
Postat av: Lina S

åh vad bra med ett sånt videoinlägg!! är lite rädd för att linda sönder ben, så jag lindar aldrig/sällan

2010-11-05 @ 22:25:55
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0