Sugrör

Har varit hemma en stund efter att ha varit hos tandläkaren. Har druckit kaffe med sugrör och knaprat på någon pepparkaka. Sugrör och kaffe, går inte riktigt hand i hand men vad gör man när halva munnen är borta. Men bedövningen börjar dock att släppa så smått. Nu är det bara en gång kvar till tandis och sedan är det över, tack gode gud!

Jag har letet efter lite skor på nätet. Måste ha mig ett par nya vinterskor. Gick in på H&M för att se vad dom hade där, och började små skratta lite för mig själv.


Skulle ni säga tjejer om en kille kom med ett par smurfblå skor? Tycker dom bronsfärgade var lite fräcka faktiskt. Men bara lite haha!

Lanvin afton sko. Jag tycker visserligen att färgerna är udda och coola. Men nja, de blå är väl för mycket! Blå lackskor och kanske gula byxor till det och tada "HEJJA SVERIGE" nä, är lite besviken på Lanvin kollektionen som H&M har. Var inte mycket som passa mig där.

Nu ska jag i alla fall dra ner till stallet. Ska släppa ut ett par pollar i hagen efter lunchen som dom fått och sedan ska jag grejja med lite hästar, någon ska longeras och sedan har jag tre att rida ikväll för chefen. Träning på 3 i sträck är KANON!

Hoppas ni har en fin dag vänner, solen skiner här!!




Kommentarer
Postat av: Erika

Inte ett dugg snygga skor. ;P

Skulle nog tycka personen som hade såna, inte riktigt mådde bra.

För usch!! :P



2010-11-30 @ 16:09:16
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Camilla

Så skoj med så mycket träning! Är det dina egna du tränar då?

Hopaps munnen blir bättre snart så du slipper sugröret.

2010-11-30 @ 17:33:33
URL: http://hastskotare.zoomin.se
Postat av: Anonym

FEEEEET DISS på dom alltså!

2010-11-30 @ 19:45:11
Postat av: Bubber Monica

Men Timmie,de här skorna kan väl inte klassas som vinterskor?!?!!! Kram.

2010-12-01 @ 06:13:36
Postat av: Lina

nej fy fy fy!! skor säger mkt om folk, och jag skulle inte gilla de där alltså.

2010-12-02 @ 18:54:50
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0