Direkt i örat!





Tränarpaketet som jag kallar det! Dessa är super bra. Har själv ridit med dett väldigt mycket. Den beiga enheten sätter ma fast i ridbyxan eller med ett tillhörande bälte och har en smidig lur i örat. Den svarta enheten har tränaren. På så vis spar tränaren sin röst och sedan kan man få hjälp på direkten om tränaren behöver säa något på sekunden. Men behöver inte heller säga "VA SA DU??'" och tappa fokus.

Till framridningar på tävlingar är den suverän. Dels att man inte behöver bli stressad av allas rop hit och dit och att man kan få en lugn och en sansad hjälp till den som behöver det.

Så jag rekmenderar verkligen detta!!

Just av detta märke finner ni hos www.dressyr.com
men vet även att www.aleridsport.se har liknande produkter som är minst lika bra! (Tror inte dom har fått ut på hemsidan ännu, men man kan alltid maila eller ringa och höra!)


Någon av mina läsare som har tesat någon gång?


Kommentarer
Postat av: Karin

Vad smart! :D Jag har alltid tyckt att det har varit krångligt när man rider lektion och ridlärarna måste skrika åt en, haha ^^

2010-10-01 @ 16:25:50
URL: http://mysigkudde.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn Kingslandmössa ifrån Hippoteket!

Verkar ju toppen! :)

2010-10-01 @ 20:42:46
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Emily

Har sett kompisar som ridit med sådana och det verkar jättesmart :) Dock inte testat själv.

2010-10-02 @ 18:59:15
URL: http://memily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0