Hissa & Dissar gone bad!! ERROR

Lördag har infunnit sig idag! Solen lyser inte direkt i dessa trakter i alla fall men förhoppningsvis lyser den upp tillvaron för någon annan.

Har grejjat run i staller som vanligt och ska ta mig ner snart igen, ska ta och kratta lite kanter i ridhuset tänkte jag, nödvändigt ont.

Att det är strul me blogg.se kan man väl lugnt säga! Hissarna och dissarna får helt enkelt vänta. Går inte att ladda upp en enda pytte bild! Hur går det för er som har bloggar?

Kommer inte ens in på en enda blogg idag (Error 404) och försökte tidigare idag på morgonen men det gick allt annat än bra!
Suck på det, får allt bli en liten diss på det där!. Men får hoppas på att det löser sig under dagen.

Till er somkan läsa detta hoppas jag att ni har fått en bra start på helgen!





Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn Kingslandmössa ifrån Hippoteket!

Kommer in på vissa bloggar, andra inte. Denna ex kom jag ju in på nu?! Så tråkigt är det. :( Min bör funka iaf, eftersom jag inte har blogg.se :)

2010-10-02 @ 13:39:55
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0