Hu jeda mig

Vad trött man blev!!

Så då var i alla fall denna torsdagen klar och i morgon är det fredag och då är man själv på torpet en vecka. Resten drar till spaninen. Vem vill dit nu? Sverige är helt underbart så här års så förstår inte varför alla vill åka iväg till annat klimat haha!

Jag har i alla fall kommit på lite roliga ideér till bloggen som jag hoppas kommer bli uppskattas men mer om det i morgon! Kul med något nytt i alla fall va?

Jag har i alla fall gjort klart min lilla Halloween design som ska komma upp på bloggen också, men har gjort en till header så håller på att välja mellan två och tror jag vet en som sitter och väntar med spänning haha!!

Men tänkte att en liten annan design över halloween är väl inte fel?

Men nu så måste jag hoppa ner i sängen innan det blir för sent här framför datorn!

Hoppas ni haft en fin dag i alla fall?



Kommentarer
Postat av: Matilda

Det är JAAAAAAAAAAG som väntar men spänning.



Duckt Tales Wooo oooo!

2010-10-28 @ 23:16:33
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Lina Sällberg - Vinn Kingslandmössa från Hippoteket!

Cool header! :)

Spännande med nytt på bloggen

2010-10-29 @ 11:17:50
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0