Morning!!

Morgonkaffet är det mest heliga under dagen!

Har sovit helt okej i natt, har ni? Man känner verkligen att hösten är här. I alla fall jag känner mig slöare, mörkt på morgonen och mörkt på kvällen och bara blää!! Låter som jag håller på att gå ner mig totalt men riktigt så är inte fallet. Brukar inbilla mig att det ska bli värre än vad det är för att tycka att kylan inte är så farlig när den väl kommer.... Mental förberedelse haha!

Jag har i alla fall hittat ett halsband som jag vill ha till min hund! Hon skulle se kanon söt ut i det!



Fisförnäm som hon kan vara, förutom när han får rsce attacker inne i ridhuset och ut i leriga hagar. Men det beiga skulle hon nog passa i min lilla sessa!!

Idag händer inte så mycket mer än et vanliga. Kommer ett par och kollar på en häst senare i eftermiddag som givetvis ska piffas till innan. Ska rida och grejja som vanligt helt enkelt.

Vad har ni inplanerat idag?


Kommentarer
Postat av: Karin

Åh vilket fint halsband! :D

2010-10-07 @ 09:33:31
URL: http://mysigkudde.blogg.se/
Postat av: Lina Sällberg

plugg, farmorbesök o träning

2010-10-07 @ 10:24:04
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Sofia

Oh älskar det beigea! Min vove vill definitivt ha ett sånt! Vart hittade du? :) bra blogg btw!

2010-10-09 @ 05:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0