yeah!




info från www.ridsport.se


Kommentarer
Postat av: Anneli Johansson

Grymt! Hejja Sverige!

2010-10-28 @ 11:32:52
URL: http://atigas.mittspejs.se
Postat av: Camilla

Sv: Verkligen jätteskönt att iaf ha en att rida på. Gameltanten står fortfarande på boxvila så vi får se hur det utvecklar sig med henne.

Väldigt glad över att lillan skötte sig så bra som hon gjorde idag, brukar bli mycket fart när hon stått ett tag. Men inte idag, kanske har hon mognat lite.



Har groomväskan och en "supersnygg" gul magväska jag använder när jag knoppar och stylar och jag vet itne vad jag skulel göra utan de. Groomväskan innehålelr så mycket bra och det går så snabbt när amn kan ha allt på ett och samma ställe och slippa bära grejer i famnen. Avskyr att inte ha händerna fria på tävling.



Ok, har inte FB så det kanske är därför jag är helt lost på detta :D

2010-10-28 @ 13:27:19
URL: http://hastskotare.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0