Hej darlings! Vill ni veta en sak? Jag är ...

2010-09-17_16_31 (MMS)

Hej darlings! Vill ni veta en sak? Jag är fruktansvärt trött på detta vädret.... Det kan väl åtminstonne bara blåa eller bara regna. Men nej nej båda ting samtidigt! Men det är i alla fall fredag och ikväll ska jag mysa i soffan med vovven. Har haft ett väldigt roligt samtal idag. Är superkul när man får ny energi och känner bara "f*an vad kul" känner ni igen er? Har två hästar kvar för dagen och sedan är det förberedelser med ponnyn som ska gå elitlaget i morgon. Ska bli skit kul och jag håller verkligen tummen för tjejerna (att hålla båda tummarna betyder otur haha) ska ni göra ikväll? Kram timmie


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag ska ha idolmaraton med min pojkvän! missat allt i veckan. hoppas de går bra för tjejerna imorrn

2010-09-17 @ 20:07:55
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0