Klagomuren!


(Fick publce detta inlägget vi mobilen, nätet för mi är inte som det ska vara)

Facebook, säg någon som inte har facebook numera!

Men jag måste faktiskt skirva av mig lite om detta.
Igår läste jag något på facebook som gjorde mig irriterad och fick en kännsla av att facebook är den nya klagomuren! Det skirvs hit och dit om peronser hit och dit. Ska det vara att man kan hänga ut människor hit och dit. Sedan att man verkligen skirver om hela sitt kännslomässiga liv på facebook. Jag tycker absolut att man ska få skriva av sig. Men när människor skriver om saker som jag tycker kanske är personliga eller saker man inte ska lämna ut offentligt att man ska hålla för sig själv. Nästintill varje dag är det något som skrivs som  inte är "facebookvänligt"

Någon mer än jag som tycker så här?

Däremot så tycker jag att facebook är en skit bra sida. Alla grupper som verkligen har en baktanke, att man kan bli medlem och gilla olika företags sidor. Man kan lätt bli uppdaterad om nya saker etc. Samt att man kan hålla kontakter med vänner och från olika länder väldigt enkelt!

Men facebook som en klagomur är ett nej för mig, givetvis beroende på vad det är.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0