Morrar!!

Just nu har jag morrat en del på mitt bredband som har lagt av, eller den vill inte koppla upp! Så surt, av vilken anledning har den till att bli sur! Well kreaktiv som man är löste man det genom att koppla in telefonen till datan och poff blev den ett modem haha!! Wonderful!

Nu är jag i alla fall klar nere i stallet. Hjälpte till och bada ponnyn, silverchampo hit silver champo dit och gnugg gnugg! vit ponny. Kanske förklarar en del....Men efter en del löddrande så vart hon vit och fin som en marräng!

Så hur har eran fredagskväll varit, blev inte så mkt av med mys i soffan med vovven och idol. Så om någon har en lite verklighets uppdatering blir jag glad!!!

Hörs om en stund!




Kommentarer
Postat av: Lina

SV: Ja, men självklart kommenterar jag! Läser inte bloggar vars innehåll inte intresserar mig och tycker själv det är riktigt tråkigt när folk bara läser (om de läser) och sällan/aldrig kommenterar. Även kul när man får ett svar ibland! :) Detsamma.

2010-09-17 @ 22:21:45
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Lina

Det är så irriterande med internetuppkopplingar som bråkar! Köpte mobilt bredband när jag flyttade och skulle jobba som hästskötare. Det funkade dock EXTREMT dåligt så man orkade ju liksom inte med det. Var ju nästan värre än modemtiden med sitt ringande. Haha. Hade även med detta mobila bredband till Strömsholm med förhoppnign om att kunna hålla någon så när kontakt med folk här hemma, men icke... Uselt! Ändå betalar man för det, och inte lite!



Hoppas ponnyn är lika vit och fin imorogn efter all ansträngning. :) Jag ska se Idol på Tv4 Play nu. :) God natt

2010-09-17 @ 22:28:18
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Emily

sv: Yes jag hittade den hos dig :)

Sant att man bara lever en gång ^^ man får allt kosta på sig lite gottigheter tycker jag! Håller verkligen med om miljonfrågan.. jag skulle nog bränna en mille rätt fort haha :)



Detsamma :)

2010-09-17 @ 22:58:14
URL: http://memily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0