Någon som vill byta?

Blää!!! Eller inte just nu men i morse, kände mig totaly död på ren svenska, men efter lite panodil och kaffe känner man sig redo igen!

Stallet är klart, men måste pysa ut till stallet igen om en liten liten stund. Kommer en ponnyryttare hit som ska rida lektion och jag ska rida därefter, men måste vattna lite i ridhuset innan.

Men i alla fall, igår kväll så satt jag en stund och kika runt på lite olika höstkollektioner. Något som jag satt och funderade på är hur väl alla märken och emblem (stavning?) syns. Frågan är faktiskt hur snyggt det är egentligen?

Till viss del köper jag rid och vanliga kläder om märket är snyggt osv men sjävlklart ska plagget vara snyggt också. Men på vissa plagg av olika märken tycker jag att det sitter fastsytt el broderat stora blaffor som för mig inte är specielt snyggt! Tog ett urval med märken nedan och där tycker jag personligen att Glen Gordon och Pikür ligger bäst till.


create free polls | comment on this






Pikür



Kingsland




Glen Gordon



HV-Polo


Lovar att jag ska örsöka hinna svara på en kommentar som jag fått och förklara läget!

Hoppas ni har fått en kanon start på torsdagen och i morgon är det fredag!


Kommentarer
Postat av: Lina

jag gillar inte när de är för mycket loggor och så på kläderna, därför röstar jag på pikeur som har sitt märke och kanske inte lika mycket annat som kingsland ofta har. känns som man tröttnar lätt på Kingsland med alla grejer och dessutom är det nyakollektioner hela tiden och vips så är tröjan "ute".

2010-09-23 @ 11:01:11
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Eleonor

Oj alla va lika snygga, fast minst snygg va GG.

:)

2010-09-23 @ 12:44:42
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/
Postat av: Matilda

Min röst faller nog på HV Polo här. Jag har lite svårt för formen på Pikeursmärke då jag förnippar den med bilmärken haha.

2010-09-23 @ 16:22:25
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag är ju Pikeurslav så där ligger min röst :) Tycker oftast att deras logga är ganska diskret, man kan se att den är där men inte som Kingsland som verkligen skyltar med sin. Inget ont om KL, mycket snygga, snygga saker!

2010-09-24 @ 14:47:28
URL: http://hastskotare.zoomin.se
Postat av: Patricia

Jag är ju Pikeur-nörd då många av deras plagg faller mig på läppen så röst lagd på bild ett ;) Men tycker faktiskt att HV Polo kommit med en hel del snyggt ink märket.

2010-09-24 @ 21:35:58
URL: http://rallybabe.blogg.se/
Postat av: Camilla

Sv: Gillar deras lite mer klassiska stil utan konstigheter. Snyggt och stilrent.

Blir en liten Roadtrip ner till Charlies imorrn och deras stora höstrea, hoppas kunna hitta lite Pikeur kläder till vrakpriser! Om nu inte allt redan försvunnit.



Ha en bra dag och hoppas regnet försvinner

2010-09-25 @ 23:06:52
URL: http://hastskotare.zoomin.se
Postat av: Chris

Pikeur är snyggast, inte bara för att jag älskar deras kläder utan för att märket också är väldigt snyggt designat. Som Patricia nämnt har HV Polo spottat upp sig en del. :)

2010-09-26 @ 22:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0