Sjuk!

Jag har fått stövelsjuka!!

Letar efter ett par nya tävlingsstövlar. Men det finns så många!! Dessutom är det inte billigt. Ett par som jag ville ha efter att ha kollat upp pris med måttning, dragkedja etc så hamnade stöveln på 10500!! HALLÅ! man är jue inte gjord av pengar i alla fall. Men kris börjar det bli då mina svarta är slitna. Ni vet det börjar bli krokodiler baktill och slitna helt enkelt!!



Det roliga är eller kanske inte. Men jag tycker att det finns så många fler och olika varianter på hoppstövlar än dressyrstövlar, sedan har jag fått för mg att dressyrstövlarna känns dyrare än hoppstövlar. Fast kanske kan bero på att det finns mer utbud på hoppstövar.

Vad tycker ni?
Vad för stövel använder du??

 
Cavallo piaff plus


                                                                        Königs SIR


                                                                  Petrie Anky elegance

Ja, det finns då många fler!! Som sagt nikansk har lite tips på andra märken, modeller så får ni jätte gärna komma med dom!


Kommentarer
Postat av: Mela

Har du nåt bra tips på stövlar för sånna som mig som e kort som fasiken och har lite större vader?

blir bara depp när man hittar snygga stävlar och sen passar de inte....



Blir nog Scandinavium i år btw ;)

2010-09-15 @ 17:16:51
URL: http://skjutenskata.blogg.se/
Postat av: Emily

Jag har ett par Cavallo Winner plus, men de är lite mer mot allround då jag inte ville ha ett par "jättedressyriga" eftersom jag rider på ridskola och inte har tävlat högre än klubb hittills haha ;D Gillar Cavallos.. så hade jag köpt ett par tävlingsstövlar så hade det nog blivit ett par sådana. Modell vet jag dock inte ^^

2010-09-15 @ 20:54:37
URL: http://memily.blogg.se/
Postat av: Bubber Monica

Hej Timmi. Jag gillar cavallo men Anky ser skönare ut,dom ser inte så jävulska ut att gå in eller rida in.Kram

2010-09-16 @ 06:38:36
Postat av: Linda

gillar doc JW stövlarna mer ;)

2010-09-16 @ 22:17:43
URL: http://lindaboquist.blogg.se/
Postat av: Lina

jag använder MH-stövlar med snörning, inte riktigt dressyrtypen kanske! hade ett par cavallo innan som var riktigt bra. tycker också de är snyggast här!

2010-09-17 @ 15:22:08
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0