Sola och bad i pina colada

Inte riktigt kanske, men igår eftermiddag så kunde man faktiskt sitta ute i solen och det var helt underbart! Men morgonen är ännat. 1 plusgrad hade vi natten till lördag. HUJEDA MIG ggr massa! Så nu stängs fönstrena på nätterna  stallet och öppnas upp på morgonen i stället....



Är uppe en sabbis i lägenheten för att kassta i mig en macka för att dra ner till det som bilden ovan visar.

Jag känner att jag måste koma igång med bloggen igen, men vet verkligen inte vart jag ska finna den rätta inspirationen. Behöver kanske mer hjälp från mina läsare, har ni en fråga så kasta iväg den till mig, något ni vill att jag ska skriva om så säg till om det också. Är jätte sugen på att blogga, men inspirations förådet ekar just nu.

Men ska försöka bli bättre på detta, för så trogna läsare som man har så måste jag ge er det ni vill ha. Alltså en Blogg att läsa!!

Dags för mig att susa vidare ner till stallet...

Hörs later darlings


Kommentarer
Postat av: Proffsen - vi som slår hål på myterna!

Svar; vad roligt att du tycker de då! :)



Ha de bra!

Proffsen - vi som slår hål på myterna!

2010-09-05 @ 12:07:35
URL: http://proffsens.blogg.se/
Postat av: Karin

Du kan finna inspirationen hos mig! ;) hahahaha

2010-09-05 @ 16:58:07
URL: http://kary.blogg.se/
Postat av: Proffsen - vi som slår hål på myterna!

Svar: Ja Tinne är en jätteduktig dressyryttare!



Ha de bra

Proffsen - vi som slår hål på myterna!

2010-09-06 @ 08:40:26
URL: http://proffsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0