Some test....

Undrar vem som har gjort dessa frågorna!!

1. Hur gammal är du om fem år?
27
2. Vem var den sista du träffade? Lotten och Amanda
3. Hur lång är du? 172
4. Vilken var den senaste filmen du såg? Resident Evil
5. Vem ringde du senast? mamma (preci nyss)
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Varför då?
7. Vad är dagens planer? Rida, förbereda för tävling, handla fredagsmys.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vad jag vill och vem det är!
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda.
10. När såg du senast din mamma? För en månadsedan när jag var hemma
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja..
14. Vilken är din favoritplats? stallet.
15. Vilken plats föredrar du minst? Offentliga toaletter
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? i sverige med egen anläggning kanske?
17. Vad skrämmer dig? Spindlar, och när jag börjar tvivla på mig själv.
18. Vem fick dig att skratta senast? Sandra
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? haha äger inga så får väl säga ja
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? underkläder.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3
23. Hur många landskap har du bott i? 3
24. Har du någon gång spytt? jo, och jag hatar det!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
26. Är du social? haha ofc.
27. Vilken är din favoritglass? vet inte...
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa häst!!
29. Tycker du om kinamat? Kärlek
30. Tycker du om kaffe? Ja
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe
32. Sover du på någon särskild sida? vänster
33. Kan du spela poker? Nej..
34. Tycker du om att mysa? Klart.
35. Är du en beroendemänniska? Alla har väl någon form av beroende?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja.
37. Vill du ha barn? inte som det ser ut just nu
38. Kan du några andra språk än svenska? Jupp
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Beror på, tycker inte om när jag inser ser vart jag simmar, är inte så stort fan av att bada.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Hästsakerm hundsakerm, kläder etc.
42. Äger du dyra smycken? Nej.
43. När känner du dig lycklig? Ofta
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Tuggummi
45. Vem är den roligaste människan du känner? har så många haha!
46. Välj ett ärr på din kropp? öhh va!?
47. Vad har du för ringsignal? Taio Cruse (om det stavas så) princess
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? inte vad jag vet
49. Flirtar du mycket? Nej
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma
51. Kan du byta olja på bilen? Om jag hade haft en.
52. Har du fått fortkörningsböter? Inte körkort
53. Vilken var den senaste bok du läste? Twilight böckerna
54. Läser du dagstidningen? ibland på nätet
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
56. Dansar du i bilen? dansar i bilen??
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix FM
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? saker som jag var tvungen att komma ihåg.
59. När var du i kyrkan senast? kommer inte ihåg!
60. Vilka personer utmanar du? Alla som känner sig manade! :D


Kommentarer
Postat av: Victoria

Varför har du inte körkort? :P

2010-09-18 @ 22:02:10
URL: http://beethovens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0