Torka!

Känner att jag har lite annat i huvudet som måste avverkas! för närvarande inget roligt att blogga om haha! Men så kan det vara vänner!

Jag ska i alla fall ner till stallet och longera en häst och rida de sista innan dagen är klar! Givetvis ska jag använda de älskade handskarna från kingsland!

Men undrar en sak!

Vad för typ av ridbyxor föredrar du? Helskodda eller icke skodda ridbyxor och varför? Väldigt många har olika tycken om det?

 

Jag själv använder oftast helskodda, specielt på hästar med mycket gång. Får känslan av att det blir lättare att fälja hästen osv.

Hörs senare vänner!!


Kommentarer
Postat av: Michelle

Hellu timmie! Det var länge sedan man såg dig! Tänkte bara fråga hur det är med dig och vad du gör nuförtiden? ;) kramar från michelle (årsjö och EMV) :-D

2010-09-21 @ 16:05:00
Postat av: Michelle

Hellu timmie! Det var länge sedan man såg dig! Tänkte bara fråga hur det är med dig och vad du gör nuförtiden? ;) kramar från michelle (årsjö och EMV) :-D

2010-09-21 @ 16:06:39
Postat av: Emily

Föredrar helskodda, men är det en sadel med bra grepp i lädret har jag hellre oskodda :) Annars tycker jag helskodda är skönast och sitter snyggare och dessutom håller de bättre :)

2010-09-21 @ 23:07:55
URL: http://memily.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag har alltid gillat helskodda, jag tycker också att man sitter bättre i dem. Och varje gång jag läser din blogg kusinen blir jag så sugen på att börja rida igen. Jag saknar hästar och stallet så mycket. Till våren S-K-A jag börja rida igen :)'

Kram

2010-09-21 @ 23:19:07
Postat av: Lina

använder ALDRIG annat än helskott!! anledning: sitter bättre i sadeln och får mer stöd (har ett skadat ben). vill också ha ridbyxor som är väldigt töjbara, tycker inte om för mkt bomull för då känns de typ som pyjamasbyxor. haha.



men alltid helskott. tycker de är himla synd att jw inte finns med helskoning (vad jag vet).



hoppas longernigen gick bra

2010-09-22 @ 14:19:27
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0