Im alive

Hej på er darlings!! Ni är verkligen helt AMAZNING så många som kikar in här dagligen trots att jag inte uppdaterar så specielt mycket, men nu så börjar lusten att komma tillbaka och lite ideér börjar att dyka upp till bloggen i huvudet igen! Underbart.

Livet rullar på som vanlig här i alla fall, stallet för det mesta men det är kul. Den ena hästen åkte hem för ett litet tag sedan och ägarna är jättenöjda med sin lilla häst som dom fick hem och det är ju jättekul och höra! Sedan kommer det upp en unghäst som ska ridas in, en liten 3 åring som är hoppstammad. Dressyrkillen goes hopphäst. Så då kommer jag har två jämlika uppfinningsrika ungdomar i stallet. Men det är bara kul!

Sedan har jag faktiskt fått uppleva Åmåls ridklubb, kan sammanfatta det som ett kyligt litet ställe haha! Men som sagt det rullar på som vanligt fast med varmare och ljusare omständigheter som känns wonderful till 100% denna damn massasnö-fram-och-tillbaka-med-isgata-istidsvinter äntligen är över! 

Hur lever livet för mina läsare då?


Kommentarer
Postat av: Camilla

Kul att du kanske är tillbaks :)

2011-04-03 @ 21:21:56
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag lovar inget, men planerna på att besöka dig kommer allt närmre, speciellt nu när all j***a snö försvunnit. Jag blir så sugen på att se lite hästar igen :) Det vore som sagt skoj att se dig i påsk, om du ska hemåt får du hojta till för vi åker österut på skärtorsdagen eller långfredagen. Kram

2011-04-03 @ 22:21:32
Postat av: Emily & Mikaela - RYTTARDUON

Låter som det är fullt upp! :) Jag har roat mig med att prova dressyrsadlar på min tjockis idag - inget lätt jobb!



/Emily

2011-04-03 @ 22:44:48
URL: http://memily.blogg.se/
Postat av: Erika

Kul att du börjar komma tillbaka igen. :)



Kul att det rullar på, o visst är det skönt att snön o allt smält bort.

Här är det mesta borta, just nu är de mest i skogen kvar.

Där solen inte riktigt kommer åt som de ligger kvar.

Men ridbanan fungerar, weii. :D

Här rullar livet på bra. :)

2011-04-04 @ 14:36:59
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0