En morgon fråga!

God morgon!!

Har varit uppe en bra stund och ska snart hoppa ner till stallet igen och förbereda hästen som ska iväg på en liten roadtrip. Men så satt jag och funderade på en sak och kom fram till att jag kanske kunde fråga er, om lite tips och hjälp.

Tanken är att det snart ska komma upp en ny design här på bloggen, och jag har en liten ide, men jag utförde den så vart jag inte 100% nöjd. Förhoppningsvis ska jag få lov att få lite hjälp snart med att ta lite nya bilder till headern etc.

Men det jag undrar. Vad tycker ni om designen, headern som den är nu? Känns det som Dressyrkillens blogg? Jag gillar när det är ganska stilrent, "lyxigt" lite "old fasion, modern" stuk i det hela haha! Jag är inte så mycket för egentligen när det bli för krussedulligt. Om man kan uttrycka sig så. 

Men ni får supergärna komma med tips på lite roliga ideér eller bara säga vad ni tycker om utseéndet här i bloggen. "För mörk, för ljus, får enformig, för lite färg" vad ni nu tycker. Skulle uppskattas! 

 
Dett var den allra första header som var här i bloggen, var ett tag sedan.



Sedan gjorde min kompis dessa två! Jättenöjd med båda!!





Haha kommer ni ihåg Halloween headern? Den vart ju mindre lyckad!



Dock måste jag erkänna att jag var ganksa så nöjd med min Juldesign! ☺ Tänk vad man kan göra när man anstränger sig lite. Gimp. fungerar helt okej!

Nä nu måste jag dra ner till stallet igen. Tiden springer iväg!!

Hörs när jag är hemma igen.


Kommentarer
Postat av: Camilla- Tävla om tre plagg ifrån Mountain Horse på bloggen!

Gillar den du har nu. Tror det skulle vara snyggt att fixa en i liknande stil. Som sagt, inte massa krusidull

2011-08-24 @ 08:38:12
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Erika

Gillar nummer 2 & 3 mest. :)

2011-08-24 @ 09:01:42
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Ivar Bokaj

KUL MED EN TILL KILLE SOM BLOGGAR OM HÄSTAR! TYCKER DEN ANDRA HEADERN ÄR JÄTTEFIN. INTRESSANT OCH ROLIG BLOGG.



JAKE

2011-08-25 @ 01:14:18
URL: http://ivarbokaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0