Hej!

Hej på er!!

Igår var det ingen bra dag alls. Humöret var nere på down nivå och regnet öste ner och migränen gjorde sig påmind så därav att det var katastrofalt dålig bloggning igår! Men ska försöka kompensera upp det under dagen.☺




Så här kul kan man också ha det ibland när kameran är framme ;)

Dagens!!

Dagens kläder: Jeans från Jack and Jones, Tröja från Ralph Lauren, skor Lacrosse.

Dagens humör: Bra! Solen är framme så känner mig väldigt mycker mer gladare än igår.

Dagens Beroende: KAFFE! Har varit kaffe lös i flera dagar.

Dagens Blä: Att det är mitten på Augusti. Börjar redan få vinterångest.

Dagen Yahoo: Att jag snart ska få göra något kul

Dagens Måste: Rida, skriva lite mail.

Dagens garvanfall: Shitt- pommes Frize.  

Dagens Vill ha: Plagg från ANIMO, Höstkollektionen tack även från Cirkle of gentlemen.

Dagens Önskan: Att det kan bli lika fint väder som det var häromdagen när sommaren kom  tillbaka för ett par kvällar sedan.  


Dagens kommer: Ett svar på en kommentar, det var någon som undrade lite saker i en kommentar som kommer upp lite senare under dagen! ☺ Samt ett annat inlägg som jag tycker är väldigt märkligt, ialla fall från mitt håll.


Dagens Låt: Alexis Jordan- Hush Hush. Påminner mig om Falsterbo....




Hoppas ni har en go helg! Själv måste jag ksynda på lite nu. Ska fara in och handla lite.


Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Älskar bilden :D

2011-08-20 @ 22:26:21
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0