Hello!!

Hur är läget?

Förlåt för total noll blobbning idag, har inte riktigt haft tid till att sätta mig vid datorn. Önskade att blogg.se hade en bloggapp som man smidigt kunde blogga med även från mobilen. Men snart kanske jag kommer att kunna göra det ;)

Är precis inkommen från stallet, så ska ta och göra något ätbart, men duschen kallar allra först. Önskar man hade någon form av buttler som kunde ha maten klar haha!

Annars har min dag rullat på, förutom att min högra fot blev lite smachad idag av en häst när jag hade ridstövlarna på mig... min stortå känns om man säger så!
Men till något roligare så hittade jag detta igår, var ganska kul och läsa!

Men i morgon ska jag bjuda på bättre bloggning! Någon form av inlägg som önskas av er?
Nä, dags att dra sig från dumburken.



Natti på er!!


Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Gärna något inlägg om utrustning :) Om du känner för det ;)

2011-08-07 @ 13:58:22
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0