Inget snack om saken

Att det var schabrak som vann i gårdagens snabba fråga! Personligen rider jag alltid med schabrak och tycker det är helt klat snyggast. Men klart på en liten liten ponny så kanske vojlock är mer praktiskt haha!

Hej föresten!

Det är verkligen så sjukligt varmt!! Känns som att man skulle behlöva stå i duschen hela dagen. Så fort man rör på sig så blir man genomblöt. Jag ska dock inte klaga. Det är augusti månad! Redan på dag två till och med. Kan inte annat än att bli lite deppig. När det är Slutet på April början på Maj så har man en HEL sommar att se fram emot, nu har vi en hel höst och vinter att se fram emot, om man ens kan säga så haha! Men hösten kan faktiskt vara trevlig.





Men jag föredrar sol, gröna träd, Blommande blommor och kunna rida i Pike, än snö i mängder, massor av kläder, fingrar som fryser och vägar som är hala! Dessutom har jag hört att denna vintern ska bli värre än förra! Hur är det ens möjligt?

I eftermiddag ska jag ut och kolla igenom lite hagar och byta isolatorer och kanske sätta ny tråd i en av gräshagarna och sedan ska jag rida lite. Relativt lugn dag. Men har en kännsla av att jag får vänta lite med vissa saker tills solen har lugnat ner sig lite!

Vad har ni för er idag?


Kommentarer
Postat av: PONNYSKRUTTARNA - sandra

fin blogg! :)

2011-08-02 @ 14:48:01
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com
Postat av: Erika

Idag har de varit riktigt jäkla varmt. :/

Till o med så hästarna blev svettiga, av att bara stå stilla.



Usch^^

men man ska väl inte klaga.

för då kommer väl världen regn vecka igen. :P

2011-08-02 @ 19:27:38
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0