Paus

Hej på er!!

Tror ni har koll på att det uppdateras väldigt bad här nu på min lilla blogg.
Om sanningen ska fram, har inte bestämt mig ännu. Att tankarna går åt "lägga ner bloggandet" hållet.
Just nu har jag i alla fall en sån mega torka så det finns inte. Har egentligen massor jag vill blogga om, lägga upp videosar, bilder etc. Men det svåra är att man är själv haha! Blir liksom ganska svårt att ta bilder på mig och hästarna etc när jag själv sitter på.

Som sagt jag har inte tagit något beslut alls. En del av mig vill fortsätta och en annan inte.
Något som jag vet i alla fall är att jag kommer ta en Paus för ett par dagar. Saknar jag bloggen så kommer jag tillbaka. Gör jag det inte så kommer jag att skriva ett sista inlägg om ett par dagar.

Hoppas ni förstår en del. Ni är i vilket fall helt fantastiska läsare!

Hoppas ni får en rolig och mysig helg!!




Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Det här är ett april-skämt va?

Skämt, det måste vara ett skämt! Du får INTE sluta blogga, neeej! :'(

2011-08-26 @ 19:10:00
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Svar. Timmie jag tillåter inte det här :'(

Sluta inte blogga :(

Du får gärna ta en paus, men inte sluta :'(



P.S. Tack för tipset om mugg :)

Och jag vill fortfarande inte att du slutar/lägger ner bloggen! :((((((

2011-08-27 @ 23:11:11
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: doktorn

En blogg får inte kännas som ett tvång (förstås), men nog vore det synd om en av de trevligste bloggarna på nätet försvann för gott...

Hoppas vi slipper läsa "ett sista inlägg"!

2011-08-29 @ 06:27:58
Postat av: Emelie

Hej kusinen! Gör vad du känner för, men det är skoj att läsa om vad du gör om dagarna och dina tankar kring hästsporten :) Men följ din magkänsla! Kramar <3

2011-08-29 @ 16:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0