Fläskigt värre!

Sitter och försöker dricka lite kaffe, men går inte helt smidigt! Jag har fått världens fläskläpp. Hur kul är det på en skala 1-10? haha och mitt på också så den syns verkligen och när läppen nuddar muggen så bränner det sådär mysigt. Kanske borde testa med sugrör? Jag skulle bara klappa hästen efter ridpasset och säga hur duktig hon varit idag och tillbaka fick man "käftsmäll" när hon ville klia huvudet. Det är en sak som jag aldrig bruka tillåta mina hästar att få göra. Att klia när dom har träns och grejjer på sig. Jag är ingen gran brukar jag säga. Har varit med om människor som har fått värre fläskläppar. Hästarna är som sagt ganska starka. Men men things happens.
Snart ska jag ner till stallet igen och sedan iväg och handla lite, det är sååå tråkigt! Tänk om kylskåpet hade kunnat fixa det själv?! Grymt skönt...

Hoppas ni har det bra där ute vänner! Jag ska försöka hinna med och svara på era kommentarer ikväll!!


Kommentarer
Postat av: Camilla- Vinn benlindor ifrån Schockemöhle

Ajaj!

2011-02-03 @ 17:35:01
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0