My heart goes shalalalala, shalalala in the morning.

Hej på er vänner!!



Söndag, igen. Tycker inte att det är annat än fredagar, söndag och onsdagar. Veckorna går så himla fort! Kanske skönt i sig, men man tycker inte att man hinner med bara!

Här är det härliga tider, eller? Ja det är i alla fall inte storm vilket är skönt. Har haft lite besök av ägare som hälsade på sin lilla unghäst som jag reds och filmades. Han var superduktig ialla fall och gjorde sin ägare glad tror jag!

Sitter och dricker lite kaffe innan jag ska susa ner och fortsätta rida. Vem har fått för sig att en söndag ska vara en vilodag? Not me i alla fall. Ska ni hitta på något kul idag eller har ni söndagar till att ladda upp helt inför den nya veckan?

Som sagt händer det inte mer än vanligt här idag.

Jag har i alla fall kommit på en sak som kanske kan bli lite rolig här på bloggen, som jag tänkte slänga upp här under dagen! Så håll lite utkik!

Nu ska jag dra mig ner till stallet igen och sjunga vidare på låten som satt sig i huvudet och vart den kommer ifrån kan man ju undra!



Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Svar. Haha, ja! :D



Kan du inte visa massa bloopers? :D

Skrattar så jag kissar på mig då! :P

2011-02-06 @ 19:14:12
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Erika

Veckorna går väldigt fort nu.

På gott och ont, när våren är här får de gärna gå lite långsammare. :)

2011-02-06 @ 19:30:05
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: sandra

jättefin blogg!



checka min :D http://sandrafransen.devote.se

2011-02-06 @ 19:42:21
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Så skönt att ägarna är nöjda! :P



Får man fråga vilken låt det är du har i huvudet? :D

2011-02-06 @ 21:00:51
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Jenny

haha, jag använde också din lind-film här för några veckor sen, hästen blev halt och då skulle jag linda på stödbandag, har dock inte behövt linda ben på typ 7 år så visste inte vad man skulle tänka på, men kollade iaf upp din video då du hade en massa "bra-att-tänk-på" saker med i den, skrev ner dem och sen var det bara att börja träna på att linda, haha :D

4 dagar senare var hästen helt frisk i benet´och jag slappa linda någe mer, men ska nog behålla dem nedskriva "bra-att-tänk-på" sakerna ifall jag skulle behöva linda något mer :)



Så tack för en super bra video ;)

2011-02-06 @ 23:36:40
Postat av: timmie

Jenny: Vad glad jag blir att min video faktiskt har hjälp till lite därute bland mina läsare!! Skönt att din häst är frisk också!! =0)

2011-02-07 @ 06:00:13
URL: http://melanozz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0