Snabba frågan!



Nu är det dags!
Charlies Häst & Hund har satt igång röstningen om vem som ska bli deras gästbloggare!

Om ni tycker att jag skulle kunna passa in som Charlies häst & hund´s gästbloggare så skulle jag bli evigt glad om du ville lägga en röst på mig inne på deras facebook sida.

HÄR FINNER DU TÄVLINGEN
och jag är kommentar nr 3. På min kommentar trycker du på GILLA knappen.

UPPDATERING! Om man vill rösta på mig så ska man tydligen skriva min bloggadress och mitt namn på den sista statusen som charlies häst och hund skrev idag på deras facebooksida.



Alltså en kommentar till texten ovan som ni finner på deras facebooksida
som ni finner här!

Det kan alltså bli två gästbloggare. En som charlies har utsett och en som ni läsare röstar fram,



Så dagens fråga helt enkelt är.

Tycker du att jag skulle kunna passa in som gäsbloggare för charlies häst & hund?

CHARLIES HÄST & HUND



Kommentarer
Postat av: Camilla- Vinn benlindor ifrån Schockemöhle

Så kul för dig! Har ju inte FB men jag hejjar på dig!!

2011-02-03 @ 17:35:48
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0