☺Dag 12: I min Handväska

Det blev ingen dag från 30-dagars listan igår så tänkte ta och kassta upp den nu som skulle varit igår så kommer dagens lite senare!

HAHA. Ja, jag småskrattade lite när jag såg denna fråga, i min handväska. ¨Jag använder faktiskt ofta väska, men kanske inte just handväska. Men brukar alltid ha någon form av väska om jag är på stån osv. Jag ogillar när man måste fylla fickorna med plånbok, mobil och nycklar och sedan ser det ut som man har allt i fickorna som blir välfyllda. Då använder jag hellre en väska!

Det som jag oftast har i min väksa när jag ska till stan t.e.x. Är följande.

* Plånbok
* (Beroende på vad jag ska göra så åker datorn med)
* Hårspray eller liknande (man vet ju inte om det börjar storma? 
* Tandborste + Tandkräm = om man äter något så kan jag få lite tvångstankar där, så måste kunna vara redo med en tandborste!
* Lipsyl + Handkräm
.
* Ngn fomr av parfym



Det var nog allt haha!


Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett John Whitaker-schabrak!

SV: ja det kan ju komm apå olika sätt. jag får en förvarning innan och får ont i en punkt i nacken, och då brukar de gå att förebygga. men hinner de bli ordentligt tål jag inte ljus typ. fick lite migrän på nyår. varbara gå och lägga sig en stund..

2011-01-11 @ 11:30:19
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0