☺dag 3: om jag inte gjorde det jag gjorde idag.....

Om jag inte hade hållt på med hästar idag och ibland så kommer faktiskt frågan upp vad sjutton skulle jag annars göra!! Ibland kan jag bli lite mörkrädd för jag har egentligen ingen annan utbildning än det jag gör. Men klart finns det intressen vid sidan om hästarna. Men jag har egentligen aldrig haft tanken på att göra annat heller.

Men om man nu skulle tänka i andra banor och jag inte hade hållt på med hästarna så hade det säkert varit inom mode branchen. Har alltid älskat kläder och tidigare så har jag blivit erbjuden modelljobb men som jag har tackat nej till pga. hästarna. Vissa ansåg att det var korkat. Det kanske hade varit kul en stund men kanske inte i längden.



Något annat som jag drömmer om är att ha en egen klädkollektion. Det skulle verkligen vara skitkul. Kan ibland sitta med mitt skissblock och skissa kavajer, skjortor och kläder för övrigt och en hel del schabrak.

Så det skulle troligtvis vara något av ovanstående. Men något annat som jag älskade när jag var liten var att dansa, dansade alltid till olika sorters musik och har faktiskt vunnit två danstävlingar i mina dagar. Det är bara så kul!



Jag har alltid varit sådan att det skulle inte räcka för mig att leva ett vanligt "svensson" liv. Jag har alltid velat göra mer. Att bo i en lägenhet i city, börja jobba 0700 var morgon och sluta kl 1600 och tävla med grannarna om vem som har ströst tv och klippkort på E-house. Jag skulle tröttna efter ett tag. Att ha mål och kunna få den kännslan att "YES JAG GJORDE DET" är ganska viktigt för mig! Med hästar finns det alltid en utmaning, något man ska ta sig över, att förstå. Det är ju inte bara till att fixa och trixa lite eller att åka runt för att rida grand prix. Krävs lite mer jobb än så.




Kommentarer
Postat av: Sanna

Dans är något av det roligaste som finns ju!

Synd att man inte har mer tid, så man hinner göra allt man vill.

2011-01-03 @ 09:43:55
URL: http://fiasanna.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0