Det flaggas



Hittade dessa plastrongnålar och armband på otto schumacher´s hemsida. Jag har i alla fall inte set dessa innan med flagg färger. Jag måste faktiskt vara ärlig och säga att jag tycker inte blå och gult är det allra snyggaste, inte fult men inte snyggast.

Men det bästa som jag tycker med denna typen av plastrongnålar är att dom är superlätta att sätta fast. och man kan även ha dom i kragen på kavajen eller någonannastan. Så man behöver inte promt använda dom för just som plastrongnålar. Känner ett par som faktiskt använder sina plastrongnålar av denna typen ovan, fast med andra färger till vardags som använder dom kanske som en broch (stavning) eller till att fästa ihop scarfen......

Plastrongnålarna kostar ca 298kr och finns bland annat hos www.marietorpridsport.se


Kommentarer
Postat av: Camilla- Vinn benlindor ifrån Schockemöhle

Tycker inte heller gul o blå är den snyggaste kombinationen, kunde vi inte haft finare färger i flaggan :P

2011-01-04 @ 12:28:05
URL: http://hastskotare.zoomin.se
Postat av: Lina - Vinn ett John Whitaker-schabrak!

de trefärgade var snygga! kanske får flytta+ :P

2011-01-04 @ 13:28:28
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0