E.T phone home

Hej vänner!

Lördag är det idag och Nyårsdagen dessutom. Nu är väl alla mysiga jul-mellan-nyårsdagar över för denna gång!
Känns faktiskt lite tråkigt för nu är det en evig väntan på våren som lyser med sin frånvaro och om jag ska vara ärlig har jag lite svårt att se den komma alls när det är dags haha. Här utanför är det bara massa is och snö!

Lite sur är jag över min videoblogg som jag faktiskt gjorde i fredags, men den har blivit helkonstig när jag la över den till datorn, så måste ta och göra om den. Ser ut som en liten E.T på den.



Ikväll så har jag pulat lite med den nya headern som ska pryda bloggen, för snart är det dags att byta ut musse och c/o ovan till något annat då julen är över! Fick en liten rolig ide när jag skulle kvällsmata hästarna och ska se om jag kan lyckas göra det bra. Kommer kanske blir lite udda mot andra hästbloggs header, men det är kul! Men ska se presentabelt ut också.

Min dag ska i alla fall avslutas med en liten film och för övrigt har dagen min rullat på ganska bra, i morgon gör vi ett nytt försök och se om ägarna till unghästen kan komma ut i halkan! Från ingenstans på tal om halka som är is som är kallt längtar jag till alla vårkollektioner som kommer ut nu till vår!!!

Hoppas ni har en fin lördag kväll vänner?


Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Ser fram emot din header nu då! ;)

2011-01-01 @ 23:41:22
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: elina

fin blogg, följa varandra via bloglovin?:)

kram

2011-01-02 @ 02:47:32
URL: http://elinnnas.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn ett John Whitaker-schabrak!

måste också göra ny design nu! nu får det gärna bli vår ja

2011-01-02 @ 14:38:56
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0