Fyrkantig!

Känner mig helt fyrkantig i ögonen just nu! Men nu är det gjort. Bort med disney julen och in med annat! Som ni säkert också kan se så har jag verkligen försökt att göra annat. Lite annat mot vad andras hästblogg´s header´s ser ut!

Men nu kommer den viktiga frågan. Vad tycker ni läsare? Det är trots allt ni som går in här varje dag. Är den okej eller är den för mörk? Jag är inget proffs på detta med att designa headers över huvudtaget eller blogg design över lag. Men ni får jätte gärna kommentera vad ni tycker!!



Den gamla jul headern fick nu byta plats!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh vad tråkigt :(. Eurosport har visat mycket ridsport på senaste tiden faktiskt!

2011-01-05 @ 22:38:02
URL: http://showjumpingbyamanda.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn ett John Whitaker-schabrak!

cool! inte för mörk tycker jag :) vad gillar du min header?

2011-01-05 @ 22:46:10
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn ett John Whitaker-schabrak!

SV: Jag föredrar mindre och lättare hästar. :) Eftersom jag är så liten (160, 52 kg) vill jag inte ha mycket större. Hon hoppar ju av mig ändå! Onödigt med 170-hästar om man inte ska hoppa 150. ;)

2011-01-05 @ 22:51:20
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Nadja

den blev jättebra, väldigt stiligt ekipage som pryder headern ;)

2011-01-05 @ 22:53:49
URL: http://nadjaeriksson.bloggplatsen.se
Postat av: Lina - Vinn ett John Whitaker-schabrak!

SV: Härligt! :D Det blir lätt lite för mycket kan jag tycka ibland. Och nu är fokus på hästarna, därför bell o jag är i färg o allt annat i periferin grått - som i verkligheten. :) Älskar typsnittet!



Helt klart godkänt

2011-01-05 @ 23:03:43
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

När du skriver att din header inte är som andra hästbloggares headrar (?) hur menar du då, t. ex. exempel på en sådan "typisk" header?

:D



Tycker att den här headern var grymt fin och ett STORT + är ju att ni passar så bra (och superdupermegasöt häst! :D)



Tack för en bra blogg!

2011-01-06 @ 01:18:43
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Den är helt schysst, liksom hela din blogg!

Det är en väldigt trevlig läsning och du verkar vara en jättesympatisk kille.



Du utvecklar också bloggen hela tiden och kommer med nya idéer och tips till läsarna. Jag gillar också att du blir mer och mer frispråkig när det gäller dina tankar och åsikter i olika frågor utanför själva hästvärlden.



En sak stör jag mig litet på, och den måste du nog förbättra om du ska få blogga för t ex "Charlies".



Du slarvar litet med tangentslagen ibland - blogg blir vlogg och varken blir vakren. Sedan gör du litet stavningsmissar ibland. Tänk om du körde en enkel stavningskontroll i t ex Word, vad bra det skulle bli, Då "lurar" du inte heller några läsare att ta efter ev stavfel av mer svårstavade ord).



Däremot ska du inte ändra ditt sätt att skriva! Den blandning mellan talspråk och skrivspråk som du har skapar en del av den unika personlighet som man vill se i en blogg, samt den viktiga känslan av att det som skrivs är spontant. Det säger jag för att Word också ibland har "synpunkter" på det grammatiska.



God fortsättning på det nya bloggåret önskar

doktorn



2011-01-06 @ 05:00:33
Postat av: Cajsa

mkt snygg header. Bra jobbat!! ;D

2011-01-06 @ 08:42:36
Postat av: Erika

Annorlunda, men cool. :) tycker jag!

Inte alls för mörk.



sv:

Kämpa är ju det ända att göra, även om jag varit på väg så många gånger o ge upp.

De är så svårt för folk att förstå hur Raski egentligen är.

Alla skulle behöva vara med när hon sätter igång.

Då är de inte kul, och dom väger en del.

Usch alla smällar jag fått av henne, har inte varit roliga. Men kämpa är de ända rätta.. :)



Va roligt, jo precis man får ju inte stressa fram med hästarna.

Utan ta de i deras takt, annars går de för fort.

Och dom ska ha motivationen, o vilja uppe med hela tiden.

Dom är ju levande varelser, och man kan ju inte ställa allt för höga krav.



Men intressant o följa dig fram över. :)



2011-01-06 @ 09:04:51
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Caroline

Så fint det blev på headern =)

2011-01-07 @ 19:40:51
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0