Glader!

Jag är GLAAAD!!! Det är strålande sol ute lite kyligt men går mot plus och dessutom så fungerar internet igen! Numera så får mitt bredband ha ett litet suddigummi under sig, mhmm...Glapp i kontakten helt enkelt! Men har jag tur så får jag mitt nya bredband i morgon, som jag skulle haft i november. Men det hade tydligen retunerats för dom hade skickat det till helt fel adress. Har inte bott där på de senaste 6 åren!
üsli
Hur är det med er alla?

Ska försöka hinna ikapp med alla kommentarer som jag fått under dessa dagarna, ska börja med dom under lunchen lite senare.

Dagens humör : Väldigt bra!  
Dagens saknad : Inget direkt, jo en ny kalneder!  
Dagens musik : Rix Fm
Dagens mat : Än så länge är det yoghurt med müsli
Dagens dryck : Kaffe, juice, vatten (tror inte flour skölj passar in här va?)
Dagens bok: Genom dina ögon - Går lite trögt med den!
Dagens kommentar : Nja, bara snälla som vanligt! Man har ju snälla läsare så klart! .
Dagens plus :  SOLEN!   
Dagens minus : Att jag inte är miljonär 
Dagens frisyr : Fortfarande mössa
Dagens göra : Allt det vanliga, rida mm. 
Dagens ord: "Man kan välja att inte tro på det negativa"
Dagens låt: Michael Jackson - They dont care about us

Går tydligen inte att lägga upp youtubeklipp!! hmm.....


Kommentarer
Postat av: Erika

Samma väder här. :) sol och plus graderna kommer sakta, men säkert.



Men så fort solen försvinner kommer de nog tyvärr snabbt bli minus grader igen.

Men man får njuta av solen idag, så länge man kan.



Har läst fler som säger att de inte går ladda upp filmer eller så.

Måste va fel på youtube eller så.:/ trist..

2011-01-20 @ 11:29:28
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Camilla- Vinn benlindor ifrån Schockemöhle

Vi fick lite sol idag, va väldigt skönt!

2011-01-20 @ 20:08:17
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Beställde en ny kalender igår, kan inte leva utan en!

Beställde från personlig almanacka, där kan man välja storlek och designa sin egen, mycket roligare så då man ska använda den dagligen i ett helt år :)



http://beawall.blogg.se/2011/january/tips-till-dig-som-vill-halla-ordning-pa-ditt.html

2011-01-20 @ 21:11:18
URL: http://beawall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0