God dagens!

Gud vad prettantiöst det lät!!

Hur mår ni?, tisdagen den 4 Januari idag. Jag har nog fortfarande tankarna kvar i December! Jul och nyår gick ju så himla fort.

Jag har knappt haft någon röst idag. Väldig jobbigt när man ska kalla på hundarna, men snälla som dom är kommer dom ändå fast kanske mer för att jag låter som en pippg leksak som springer runt i snön och försöker få deras uppmärksamhet. Dagens konstanterande är - röst är bra att ha!



Nu ska jag strax springa ner till stallet igen. Var tvungen att svara på lite mail och roa mig med det i en 10 minuter med kompis kaffe också så klart. Ska ner och fortsätta rida. Då blir man glad, mindre glad var man efter all snö som kommit ner i natt. Eller jätte mycket mer är det väl inte men tillräckligt i alla fall. Sommaren jag SAKNAR dig såå!!

Har mina läsare något roligt som ska göras idag? Eller tar ni bara dagen som den kommer?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska oxå traska ner till ridhuset med, hoppas både häst o jag har benen i behåll pga all is som gömmer sig under nattens snö.

2011-01-04 @ 11:29:20
Postat av: Erika

Saknar också sommaren väldigt mycket. :/

Här snöar de nu, usch vill inte alls ha mer snö.



Haha, att ha en röst är alltid bra.

Vet hur det är, har tappat rösten när jag varit sjuk.

Och usch de var inte kul. :P

Speciellt inte när man var så illa tvungen o ta i mot viktiga samtal.

För att den häst skulle komma samma dag till mig.

Då var de inget kul alls.

2011-01-04 @ 12:58:38
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn ett John Whitaker-schabrak!

tycker jul gick alldeles för fört!! idag har jag gjort en ny blogg. :) och pluggar lite..

2011-01-04 @ 13:27:56
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0