Hoppet finns!



Hoppet finns! Visserligen snöblandat ikväll, men ändå snöblandat REGN! Plusgrader även i morgon, lycka! Tänk om skiten kan försvinna nu! I alla fall den värsta delen av isen, för tänk så mycket fortare det går när våren kommer då det mesta kanske har smält undan. Jag lever då i den världen och i det hoppet om att det INTE ska komma så fasligt mycket mera snö! Tro kan man väl i alla fall göra även om kanske gör det i kyrkan.

Sitter och ska käka lite lunch, svarar på lite mail och även om det är söndag känns det som att jag inte har gjort annat än att ta emot samtal om diverse saker! Så nu dags för lunch/kontors tid!

Vad gör ni idag? Haft en trevlig helg?

Första helgen på evigheter som känns lite normal kan jag tycka även om det inte är någon speciel skillnad annars på mina helger. Men just att det inte är verken jul eller  nyår.

Hoppas ni har det bra i alla fall!


Kommentarer
Postat av: sofia

Idag ska ut till min älskade prins och mysa!

hoppas du får en trevlig dag! :)

2011-01-09 @ 13:58:57
URL: http://sofiaaxh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0