I ett akvarium.

Hej på er vänner!!

Hur mår ni idag?

För min del så känns det som att befinna sig i ett akvarium. Något irriterande. Höll på egentligen hela dagen igår, men känns betydligt mer idag. Helt lock för ena örat och pipper och tjuter i mellan åt. Ja precis som om man befinner sig i ett akvarium. Helt skumt! Kan inte påstå att det känns så skönt.

Men nu till något helt annat!



Det finns ett par som har hakat upp sig på just detta ordet VLOGG och nej jag har inte stavat fel. Utan ni läser precis rätt. Man använder ofta detta ordet i bloggvärlden till ett samanhang och det är när man gör en VideoBlogg. Fast man har kortat ner det till ett ord och därmed blir det VLOGG. Annars hade man kanske fått säga v-blogg. Mycket krångligare att både säga och skriva. Så vlogg härstammar från Video och blogg som videoblogg som sedan blir till vlogg.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag säger virreblorre haha. ;)

Snart är det.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-01-06 @ 10:02:27
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn ett John Whitaker-schabrak!

Haha svårt att förstå det eller? :P

2011-01-06 @ 11:05:40
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Anonym

OK, jag kryper till korset, lägger mig ned och blottar strupen. Försöker ändå försiktigt vidhålla min "point" fast exemplet blev tokigt.

Jag hoppas du kommer helskinnad ut ur "akvariet"

doktorn



2011-01-06 @ 12:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0