Lite besviken!

Det är ingen nyhet, well inte att jag är besviken haha. Utan på en vårkollektion faktiskt från HV-polo.
Jag tycker inte att dom är fula på någotvis, men hade faktiskt förväntat mig lite mer av vårkollektionen.



Som denna piken t.e.x. Randen på axeln, vad är den bra för? Sedan märket på högersidan som sitter under hv-polo loggan ser malplacerad ut. Gör den inte?

HV POLO Shirt Malbec

Jag såg verkligen fram emot vårens skjortor och ville verkligen ha en skjorta från hv-polo men nu tycker jag att skjortan ser blurriga ut. Massa märken och texter hey vilt och på mig som inte är så stor skulle själva skjortan inte synas utan mer alla märken etc. Dock tyckte jag att baksidan är snyggare än framsidan.






Men jag gillar fortfarande schabraken. Det enda som jag inte gillar är faktiskt den gröna/blå färgade schabraket den kombinationen var inte fullt så lyckad kanske. Men helt klart är schabraken snygga.

Men det som jag blev lite besviken över var det att i alla fall jag hade förväntat mig lite mer ny-tänk och inte köra på samma. Även om märket har ett grund koncept. Men kändes lite i alla fall gällande plaggen fick jag kännslan av dubbelt upp med märken, emblem och texter vilket för min smak blev lite för mycket.

Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, du har god smak (eller vi har iaf samma).

Det blev verkligen anskrämligt med alla märken.

Doktorn

2011-02-01 @ 00:56:12
Postat av: Amanda

Jag tyckte verkligen om de rosa och ljusblå schbraket. Jag har gärna lite udda färger på min häst, men tyvärr så är många tillverkare väldigt dåliga att göra söta ponnysaker i full.

Och sen verkar alla vilja ha så ttraditionellt hela tiden. Det är ju lite roligare att se ett ekipage som har en lite egen stil. Dock tycker jag som på dressyrtävlingar att vitt är de som hör hemma. Men på träningar och sånt så vill jag se mer färg!! :)

2011-02-01 @ 08:55:20
URL: http://passionpellini.blogg.se/
Postat av: Julia

Håller med, alldeles för mycket märken! Det blir rörigt där jag skulle vilja ha det stilrent. Dom två understa schabraken däremot skulle jag gärna vilja ha!

2011-02-01 @ 10:24:19
Postat av: Camilla- Vinn benlindor ifrån Schockemöhle

Det är synd att de ska klämma dit massa märken överallt. Tex på Kingsland ser man ju knappt kläderna under alla märken längre..

2011-02-01 @ 11:29:34
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Erika

Gillar de rosa & marinblå schabraken. :)

2011-02-01 @ 13:19:20
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag kan hålla med om att vissa är lite väl too much, gillar dock många av tjejtröjorna, skulle vilja ha ett par i min "icke häst-garderob" :)

håller dock med att grön/blå schabraket var en dunderblunder ;)

2011-02-01 @ 17:58:30
URL: http://johannawithlove.blogg.se/
Postat av: Bubber Monica

Jag gillar dom 2 nedersta schabraken.MEN skjortan,Hjälp!!!Varför ska man betala dyrt,för att se ut som en levande reklampelare?Kram.

2011-02-02 @ 07:32:41
Postat av: Gaia

stay in touch with Italian rider: http://www.bloglovin.com/en/blog/2264704/icona-dei-ronchi

2011-02-02 @ 10:07:28
URL: http://www.iconadeironchi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0