Måndag

Hej på er!

Idag kan man väl nästan säga att det är första dagen på den första normala veckan på evigheter? Skolan kanske börjar och jobbet likaså för en del.

Här är det helt okej idag. Lite små huvudverk och lite små stressad. Har en del saker som jag måste göra och lite samtal att ringa. Måndag sa jag va?

Men jag tänkte mer bara slänga in ett hej till er så länge och hoppas ni får en bra start på veckan och att inte allt för många halkar omkring. Så bloggas det lite mer senare!



Men jag bjuder på en  film ovan! Älskar sådana här filmer och kan asgarva åt sådant här, älskar han "ALAN ALAN AL ALAN AL" Matilda la ut en annan video häromdagen, det är verkligen humor!


Kommentarer
Postat av: Eleonor

HAHAHA JAG ÄLSKADE OCKSÅ ALAN, AL, AL, ALAN? ALAN? ALAN? :D så roligt

2011-01-10 @ 15:40:39
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/
Postat av: Maria o Pearl - BLOPPIS PÅ BLOGGEN

hahhahahah XD

2011-01-11 @ 20:07:27
URL: http://mariagustavsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0