Rush Hour

Hej på er!!

Tänkte bara säga att jag har försökt att svara på era kommentarer under kvällen, men varit väldigt bökigt till många som använder sig av blogg.se. Vet inte om det är jag som har problem, kanske någon annan också. Varje gång jag ska skicka iväg kommentaren så blir det sidan kan inte visas, diagnostisera felet och bla bla bla.....

Så ska försöka i morgon igen och hoppas på att det går bättre då!

Men måste också säga att det är så kul och se att ni kommenterar och skriver!!! Önskar bara att jag kanske hade haft lite mer tid till att kunnat svara på alla.

Har i alla fall skickat lite på Rush Hour som gått på tv ikväll. Helt galna!

¨

Tänkte ta och tipsa om ett bra inlägg som jag läste tidigare idag också, klok bloggerska!

Hoppas ni haft en bra tisdag all där ute så hörs vi mer i morgon!


Kommentarer
Postat av: Camilla- Vinn benlindor ifrån Schockemöhle

Inga problem med blogg.se här iaf

2011-01-12 @ 13:14:28
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0