Things from the sky!

Okej, Låt mig ta in detta. Det är 5 januari i mitt medvetna så är det snart vår. Men det lär knappst ske på ett tag i alla fall. För här vräker snön ner! BUHU!



Dagen här rullar på som den brukar göra. Ska ner till stallet och fortsätta rida. ¨Musik i ridhuset och rida gör en alltid på gott humör. Om det inte är 20 minus vills säga.

Har faktiskt lite dåligt samvete som jag MÅSTE göra någonting med. Det är blogg designen! Ska försöka bli klar med headern så snart som möjligt vänner! Så ni slipper mer jul och disney, fast ni kanske gillar det haha!

Hoppas i alla fall att ni har en kanon bra onsdag så här långt!



Kommentarer
Postat av: linnea & boyzon

sv ; jaa du det har du helt rätt i ! jag tror oxå att hästen förstår att det är något som är annorlunda! :)



hihi det är lungt!! :)

jo just det , bara när du tränar och kanske tävlar ? :D



hare bäst!

2011-01-05 @ 14:41:40
URL: http://boyzonsign.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0