Tjoho!!

Jisses vad tiden går!

Hur är det med er alla idag? Här är det helt okej. Har ridit och grejjat på förmiddagen och telefonen har ringt som attans idag. Sedan har man varit iväg och handlat, passade på att ta med mig thaimat hem! Så gott. Tyckte jag förskänade det!

Under lunchen så har jag suttit och kollat på lite accesoarer som är sugen på till våren och just nu är jag inne på skärp! Tycker det kan vara jättesnyggt med skärp, har en låda full med skärp här hemma haha!

Har kikat en del på Otto Schumacher´s skärp. Men jag fastnade inte specielt.  



Finns en drös från pikür också, men fastande inte för någon där direkt heller? Eller vad ycker ni? Ska åka in till stan och se om jag hitta lite snygga fräscha accesoarer.



Brukar du använda dig av accesoarer?

Jag hoppas ni har en fin dag!!
Nu ska jag köra vidare nere i stallet.




Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett John Whitaker-schabrak!

grodan var lite cool! men antagligen lite klumpig

2011-01-14 @ 16:12:50
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Camilla- Vinn benlindor ifrån Schockemöhle

Klart du förtjänade lite god mat :)

2011-01-14 @ 20:43:44
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0