Tjolaho!

Hej på er! Hur är det med alla där ute?
Som ni kude se på mobilbloggningen är det ganska frosty idag som sagt. när jag såg att det blå strecket på termometern hade gått under -10 slutade jag kolla! Jag som var så glad att jag hade hört bäcken rinna häromdagen!

Jag ska snart ner och rida de sista två hästarna för dagen, men kännde att jag hade varit lite inaktiv här idag så ville bara säga hej och här är jag haha!

Men vi kör på en liten dagens lista va?

Dagens humör : Ganska så bra!  
Dagens saknad : kaffefilter, fått köra med servetter i någon dag! Nöden har ingen lag!  
Dagens musik : Rix Fm
Dagens mat : Till lunch fick det bli korvtroganoff och ris.
Dagens dryck : Kaffe, vatten.
 Dagens bok: Genom dina ögon!
Dagens kommentar : Nja, bara snälla som vanligt! Mna har ju snälla läsare så klart! .
Dagens plus :  hmm.... Den har nog inte kommit ännu!  
Dagens minus : Onödiga minusgrader så klart!
Dagens frisyr : frisyr? Mössa
Dagens göra : Fixa stallet, rida, ja precis som vanligt!  
Dagens ord: Bilden talar nedan




Kommentarer
Postat av: louise

hej , vilken fin blogg du har , just nu har jag en frågestund på min blogg och det skulle vara roligt med en fråga från just dig!



men dom du inte gillar reklam får jag be så mycket om ursäkt , jag hoppas iallafall du har haft en bra dag:)

2011-01-13 @ 17:41:03
URL: http://vmoslouiise.blogg.se/
Postat av: Erika

Haha smart idé där med servetter. ;D



Här är det skapligt bra. :)

2011-01-13 @ 21:43:34
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Sanna

Dagens bästa hos mig: Lilla valpen som flyttade hem till oss idag!!!

2011-01-14 @ 22:03:37
URL: http://sannasant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0