Tobbe

Hej på er!!

Då var man inne för dagen! Ska ta och slänga mig in i duschen för att sedan göra pannkakor, ska hoppa kladdkakan ikväll.

Dagen här har rullat på som de flesta andra. Solen har lyst med sin närvaro för en gångsskull och jag hoppas innerligt att den kommer tillbaka!! Hästarna har gått bra idag så det känns faktiskt som att hela dagen har gått bra, ingenting som inte har gått som det ska ha gjort. Det gillar vi!

Satt föresten och kollade på svt play i förrgår på det senaste avsnittet som för mig dock var den första avsnittet av ponnyakuten! Dessutom var det med en kille som red dressyr, annars i den åldern brukar det för det mesta vara hoppning som gäller i alla fall för killar. Kom ihåg när jag var i den åldern, då ville jag bli en professionell hoppryttare, men det ändrade sig som sagt efter en praktik.

Det som jag uppmärksammade dock var att han också har en maskot med sig. Tobbe kallade han den, om det är för att han just skulle till Tobbe eller ej kan man ju undra haha, Men det jag ville säga var att jag också har en maskot med en dressyrtröja på sig så klart! Han hakar på till varje tävling.... Man måste ju ha en maskot. Tidigare hade jag även ett väldigt gammalt mynt som jag fick som skulle dra tur med sig, men som tappades bort.



Min maskot heter dock inte Tobbe utan han kallas faktiskt bara för maskotten! ☺

Har du någon maskot när du tävlar?

Nu en varm dusch och sedan är det dags för pancakes!!

Hoppas ni haft en fin torsdag och i morgon är det Frajdajj!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag hade alltid med mig en maskot när jag tävlade förr, men inte nu längre. Fast vi har ett gäng maskotar som alltid bor i bilen, så de är ju givetvis med.

2011-01-28 @ 08:45:10
URL: http://sannasant.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag måste ta och kolla in Ponnyakuten, har inte sett något avsnitt än.



Jag har ingen maskot, men jag kanske borde skaffa mig en för lite support :p

2011-01-28 @ 09:36:42
URL: http://hasteriet.blogg.se/
Postat av: Camilla- Vinn benlindor ifrån Schockemöhle

Hihi, aldrig haft en maskot faktiskt. Kanske därför jag aldrig vunnit:P

2011-01-28 @ 13:06:08
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Maria Granberg

Haha jag har ingen men skulle också vilja ha en såndär!! vart går den att köpa? :)

2011-01-31 @ 16:23:58
URL: http://dressyrbloggaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0