Hallå!

Hej på er! Torsdag idag. Fattar inte vart tiden tar vägen. Den går verkligen så himla fort. Lite synd i vissa avseenden, men bra i andra får man väl säga haha!

Hur är det med mina läsare idag då? Någon kul som händer hos er?

Idag händer det inte specielt mycket, ska rida och grejja som vanligt, men inget man måste åka iväg på i alla fall vilket är skönt. Men föresten det händer visst något idag!! TÄVLINGEN om Magic Brush borstarna avslutas idag! Så ni som inte är med men ändå skulle vilja ha eller testa Magic Brush, klicka er in på tävlingen och haka på! Det är väldigt många som är med i tävlingen, fler än vad jag trodde faktiskt. Men det är verkligen superkul! Jag kanske kan ordna fram så det blir en lycklig vinnare till?! Men kan absolut inte lova något, men ska försöka!

Nu så ska jag susa ner till stallet igen och fortsätta, men vi hörs lite senare!

Idag kör jag på en svart piké från Ralph Lauren med röda detaljer som typ en mega 3:a på armen. ☺



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0