Hej!!

Hej på er!!!

Full frulle tänkte jag säga men frulle har jag ätit för ett ganska så bra tag sedan. Men hur är det med mina läsare?? Här är det bra. Idag blev det i alla fall lite varmare än vad det har varit tidigare i veckan, men ingen direkt sol, men ibland tittar den fram.

Nu, inväntar jag hovslagaren så hinner inte skriva så mycket just nu, men ville bara säga hej till er!

Men här kommer en dagens innan jag drar ner!

Dagen kläder: Piké från Ralph Lauren, Jeans ridbyxor från Jackson, knappt använt dom, får för mig att jag inte passar i dom. Men har slängt alla de andra i tvätten. Strumpor unknown, skor Lacrosse. Armband H&M.
 
Dagens humör: Bra

Dagens skratt: Något jag inte kan nämna här i bloggen haha!

Dagens att göra: Rida som vanligt och det som hör stallarbete till. Men har gjort det mesta faktiskt. Skönt.

Dagens bläää: Ett oväntat brev, men som visade sig till att inte vara så farligt.

Dagens beroende: Kaffe och drick yoghurt

Dagens samtal: Matilda

Dagens tråkigaste: Att Bo Tibblin lägger ner sin blogg. (Kommer skriva ett inlägg om det lite senare.)

Dagens bild: Be Lövley i sommarsolen! ☺



Kommentarer
Postat av: Linneafalk - häst och varddag

Åh du är så snygg! (A)



Var ett tag sen jag tittade in här , hur är läget med dig då ? :*

2011-07-20 @ 17:46:44
URL: http://linneafalks.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Haha, skön :D Första meningen ;D

2011-07-21 @ 00:07:36
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Annika (Solsätra)

Håller med Linnea ovanför. Var det första jag tänkte, att shit vad du är snygg! haha...

kan ju vara kul att höra kanske?

2011-07-22 @ 20:31:47
URL: http://annikaljb.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0