Small thing

Tänkte bara lite snabbt innan jag ska dra ner till stallet igen slänga upp ett litet tips gällande plastrongen.

Ibland kan det hända att själva plastrongen kan hoppa ur kavajen när man rider, vilket händer ganska ofta, senast när jag skrev för en domare på ponnytävlingarna för ett par veckor sedan så var det säkert 3st i samma klass som det skedde. Inte specielt roande att får plastrongen i ansiktet när man rider.

Men gör som så, sätt fast plastrongen i skjortan med hjälp av en säkerhetsnål. Då sitter den säkert!

 

Plastrongnålen jag använder mig utav är från Otto Schumacher


Kommentarer
Postat av: Sanna

SV: Ja, det känns riktigt bra! Det märks att jag har valt en bra utbildning på det sättet. Fast helst vill jag nog få fast jobb där jag jobbar nu, eftersom jag tror att det skulle passa bättre med hästarna.

2011-07-03 @ 22:47:22
URL: http://sannasant.blogg.se/
Postat av: Jossan

Åh vilken fin häst på headern, är den din? :)

2011-07-03 @ 23:11:33
URL: http://dressyrponnisarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0