sneeze

Tjabba på er alla!!

Hur mår ni idag? Själv går jag runt och nyser typ hela tiden känns det som och näsan är igentäppt, har åkt på någon form av förskylning, men för övrigt känner man sig pigg och fräschus!

Tänkte bara mer eller mindre dela med mig av en dagens och sedan måste jag susa vidare, har lite grejjer kvar att göra nere i stallet, men kände att jag var tvungen att springa upp och göra ett snabbt inlägg och sedan hoppa in i duschen efter ridningen, ogillar verkligen att känna sig helt klibbig. Kanske känner igen er?

Dagens humör: Wonderful.

Dagens klädsel: Vit pike från Ralph Lauren och körde på mina blå CWR ridbyxor och svart strumpor.

Dagens måsten: Ringa en del samtal, men hann givetvis inte ringa innan det var stängt så blir till att göra det i morgon i stället.

Dagens vill ha: ett sinne för att ta beslut lättare! velpotta ibland asså!

Dagens bästa: hmm.... blir nog ridningen idag och det underbara vädret!

Dagens längtan: Efter några personer som gör mig såå glad!

Dagens HAHAHA: Två filmer jag har på telefonen, just love them!!  

Dagens ord: Vibration. Det kan ni försöka luska ut varför haha!

Dagens fytte rackan: Får nog vara hur mätt jag blev efter en gigantisk brownie.

Dagens dryck: Latte

Dagens låt: Britney spears - He´s About to lose me.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0