Vigo active



Jag är lite av en sådan person att man måste testa.
Den nya saken när det gäller nyttigheter är dessa nya tuggummin som finns att köpa på apoteket,
Vigo, Focus, Beauty samt Active. Jag måste då prova active. Men nackdelen är ju att man inte tuggar tuggummi och rider samtidigt (bland det värsta jag vet) så där blir det lite svårt att testa. Får väl tugga på dagen igenom haha! Men frågan är verkligen om sådana här prylar verkligen fungerar eller om man säger att det fungerar bara för att man vill tro att det fungerar. Men antagligen inte skadligt att försöka.

Någon av er läsare som testat något Vigo tuggumi?

Självklart var jag också tvungen att googla lite på detta och fick fram informationen om active nedan.



mer om vigo finner du här

Sedan så kan jag inte låta bli och fundera på om modellen till höger bara ser ut så i allmänhet eller om han ser så hyper ut på något sätt. Ser väldigt spänd ut i käkarna, kanske sura tuggisar?

Men det ska bli väldans intressant och se om dessa verkligen kan fungera. Det tar säkert några tuggningar innan man känner något resultat och frågan är hur många eller hur många påsar det måste gå åt.

Vad tror ni om sånt här?


Kommentarer
Postat av: Olivia

Pigg lär du väl bli en liten stund iom koffeinet men jag tvivlar på att de har någon större inverkan.

2011-07-03 @ 00:29:26
URL: http://picad.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Svar. Hihi, jag tror med det :) Så nu är det bara att spara ;-)



Okej, tänkte bara fråga ;) Nu tror jag ju inte att jag skulle vinna då, men om :P

2011-07-03 @ 01:01:05
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Lina - Team Hippoteket

jag tycker det är bullshit. massa skräp i, och så ska man tugga massor varje dag

2011-07-03 @ 08:01:10
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Jenny Persson

Haha....jag har testat Beauty och inte fan blev jag snyggare för det ;) Nä, skämt å sido så var det inte världens godaste tuggummi och man måste nog tugga en hel del om det ska ha effekt. Dock är jag precis som du och bara MÅSTE testa :)

2011-07-03 @ 09:35:23
URL: http://www.fideliochenhorningen.onsugar.com
Postat av: Sanna

Vi säljer sådana på jobbet, men jag vet inte riktigt om jag tror på dem. Visst innehåller de en del bra grejer, men det ska man nog kunna få i sig på andra sätt.

2011-07-03 @ 22:38:15
URL: http://sannasant.blogg.se/
Postat av: sofia

ELLER så tar man en vitamintablett på morronen! Och sen så är det väl exakt som vanliga vitaminer bara att de stoppat dem i ett tuggummi? Så alla ovanför som inte trodde på dem, tror ni inte på vanliga vitaminer heller? ;)

2011-07-03 @ 23:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0