Vojne vojne!

Hej på er!!
Hoppas allt är bra med er? Här är det full rulle!

Förlåt mig för att jag inte bloggade igår eftemriddag/kväll, men min förkylning håller i sig och fick en liten feberattack igår kväll så gick och la mig ganska tidigt faktiskt.



Nu ska jag byta om, har varit iväg med en häst som skulle kollas om bebisen var kvar (45) dygn. Nu ska jag ner till stallet och sätta fart med ridningen. Dagens beroende är i allafall Ibumetin och Nässpray haha!

Tävlingen är avslutad och vinnaren av Magic Brush borstarna kommer bli kontaktad via mail under dagen så håll utkik!☺

Men vi hörs senare vänner! Måste RUSA nu!!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Krya på dig kusinen! Inte skoj med sommarförkylningar :( Jag har planer på att hälsa på dig snart, men jag kan inte säga dag ännu. Ha det fint och ta hand om dig - och skoj att du uppdaterar bloggen igen :)

Kram

2011-07-15 @ 11:28:44
Postat av: Åsa - Hästeriet

Krya på sig!

2011-07-15 @ 16:16:33
URL: http://hasteriet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Krya på dig! Kan du inte länka vinnaren också på bloggen? :D

2011-07-15 @ 16:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0