Den röda lördagen

Hej vänner! Har ni haft en bra dag?

Här har det varit en väldans bra dag i form av god mat och flera olika tårtor och annat smaskigt, så jo, den har varit bra och dessutom har det varit massa sol under dagen.

Men jag har ändå hunnit med lite pinsamheter, återigen omdeveten pinsamhet. smsade en kompis tidigare idag där det typ stod "Måste bestämma en dag vi kan ses!! puss" men det visade sig att min kära lilla vän hade skrivit lite fel i sitt telefon nr så det hade kommit till någon som heter Sirwa.... haha hon tyckte det lät jätte kul i alla fall men det var bara lite fel person! Men men, what to do.
<---- Löve this!!

Jag tänkte mer eller mindre bara säga hej och snart är den röda lördagen slut för min del, ska kika lite på tv och sedan ska jag läsa min bok, så livat har jag det haha!

Men som sagt, hoppas ni har det helt super bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0