Trevlig torr midsommar ☺

Hej på er vänner! Ja, då var det dags för midsommar igen, i vanlig ordning så vräker regnet ner och kylan gör det omöjligt att ta på sig ngt somrigt och vill man ändå ha på sig kortisar och t-shirt så är det bra med sommarlov eller semester då förskylning säkerligen kommer härnäst haha! Jag kommer seriöst inte ihåg när det var sol sist på midsommarafton? VILL HA MASSOR AV SOOOOOL!

Allt är redan ridet för idag, ska ner och grejja lite i stallet lite senare tänkte jag, blir så otroligt rastlös av sådana här aftondagar och röda dagar som i morgon. Mindre rastlös blir jag ju inte när man vet att affärer är stängda och de flesta sitter i sina ministugor och äter sin sill som man för övrigt äter både under julen, påsken och i vissa tillfällen på nyår. Tillhör inte min favorit kan jag säga. Men det absolut BÄSTA med midsommar är i alla fall  jordgubbarna! Som jag inte ens har några utav då det var fenito utanför affären. Får nöja mig med Ballerina kladdkaka ☺



Men jag hoppas i alla fall att alla mina läsare har en jätte trevlig midsommar och tänk på lilla dressyrkillen när ni äter era jordgubbar ☺


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ica Maxi bredvid mitt jobb sålde slut på sina jordgubbar på förmiddagen idag, och de hade massor när jag kom dit imorse!

2011-06-24 @ 19:01:27
URL: http://sannasant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0