Meningen är min....

Hej vänner!
Hur är det med er alla? Strålande soool idag också, här var det klass 1 varning igår om åska etc, men ingenting hände. Lika skönt det. Även om jag kan tycka det är fint att kolla på över sjön. Jag sitter säkert i och med att lägenheten jag bor i är i samma byggnad som ridhus och stall, där till och med boxarna är jordade så inte de ska kunna bli strömförande och åskledare är nergrävda bort i från byggnaden, plus att vi har sjön en pytte bit bort. Så att det ska ske något med åskan här är jag ganska så lugn över.

I vanlig ordning satt jag och surfade omkring lite när jag hade lite lunch och fann en tråkig artikel på tidningen ridsport.se





Efter jag hade läst detta inlägget så tänkte jag bara "Stackars flicka" Här får hon vara med om sin dröm i programet "Kvällen är din". Efter dom hade visat mötet mellan Denice och Malin så kommer Martin Sten mark med en jacka och en ridhjälm som han sedan säger till Denice är en gåva från Malin Baryard. Men detta var då tydligen bluff. Det är givetvis tråkigt för både Malin och framför allt Denice som säkert trodde att det var en gåva från hennes största idol Malin till bara henne och sedan får reda på att det bara var påhittat! Snacka om att ta kakan från barnet. Det blir ganska tråkigt på Malins sida också då det inte ens var sådana saker som hon själv använder som hennes sponsorer "ger" henne. Att då säga att det är dessa saker som Malin själv använder och då gör reklam för andra märken kan jag tänka mig att hennes sponsorer inte blir specielt glada vilket inte är kul för Malins del. Riktigt tråkigt. Men mest känner jag för denna stackars lilla tjej som trodde sig fått en personlig gåva från sin idol men som i själva verket var påhittat. Hade ju bara varit lika bra att programet "kvällen är din" sagt att här får du en gåva från oss och inte från Malin Baryard och därmed slippa göra en liten tjej både ledsen och besviken.


(bilden hittad på www.resume.se )




Kommentarer
Postat av: Emily - RYTTARDUON

Så fail verkligen.. dåligt gjort! Och håller med dig att det är synd om tjejen :/

2011-06-01 @ 16:59:50
URL: http://ryttarduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0